zaterdag 30 augustus 2008

Boeken op de Uitmarkt

Vandaag stond weer de amsterdamse Uitmarkt op het programma. Voor mij voornamelijk draaiende om de aldaar gevestigde Boeken- & informatiemarkt, alwaar ik me telkens weer tegoed doe aan interessante aanbiedingen en de mij in het vooruitzicht gestelde uitgaven. Hoewel de hoeveelheid aan uitgevers mij enigszins tegenviel, toch weer een aantal interessante dingen aan weten te schaffen. waaronder:
* de dvd Slammers uit 2003 over onder andere Eus, Erik-Jan Harmens en Sven Ariaans.
* een passionate special over Jules deelder
* enkele oude windrozen waaronder Saul van Messel - het geluid hing te trouwen
* Een nieuwjaarsgeschenk van The Black Sparrow Press 1999 - 6 gedichten van Bukowski
* Mijn vriend Charms heeft het goed begrepen
* Aan der droomen torentrans - werk en leven van Vincent Weyand 1921 - 1945
opdat we ons niet vervelen

Geen opmerkingen: