woensdag 18 februari 2009

die laatste jongen

Gisteren weer eens aan de slam geweest. Te Festina Lente deze keer. Betreur het telkens weer dat ik de dinsdagavonden doorgaans werkend doorbreng en het er dus slechts sporadisch inzit poëzie te ademen aan de Looiersgracht. Maar goed gisteren dus een uitzondering en de mogelijkheid meteen maar aangegrepen. Voor een uitgebreid verslag van de avond zal men nog even dienen te wachten op elders aangezien ik (vooral wanneer ik een van de deelnemers ben) slecht ben met namen en dichtcitaten ongeacht de kwaliteit zelden blijven hangen. Laat ik het erop houden dat het een mooie avond was met plezierige ontmoetingen en een prettige afloop.

vergeet ook niet om nog even een bezoekje te brengen aan http://www.simonvinkenoog.nl/ voor een impressie en een alleraardigste collage van stembriefjes. Had natuurlijk ook kunnen plakken - ja - dat had ook gekund.

2 opmerkingen:

Kapitein Lafbek zei

En? Nog lof geoogst?

Of 70 euro...

Gr. KL

Anoniem zei

laat ik het maar zo stellen

ik mag de brug op en de restanten van het maandsalaris enigszins aangevuld ;)

groetjes Jur