donderdag 2 april 2009

Onbederf'lijke kruimels gekozen door Verhagen




Het complete programma voor onbederf'lijk vers is bekend - naast de gevestigde dichters : K. Schippers, Judith Herzberg, Mustafa Stitou, Maria Barnas, Bart Chabot, Ester Naomi Perquin, Erik Bindervoet en H.H. ter Balkt zullen zestien "talenten" ten tonele verschijnen.

te weten :

Ellen Deckwitz
David Troch (B)
Bo Vanluchene (B)
Dennis Gaens
Johanna Geels
Ruben Blom
Yerna van den Driessche (B)
Peter Knipmeijer
Maarten van der Graaff
Sylvie Marie (B)
Pieter Lobbezoo
Peter Mangel Schots (B)
Fabiènne Rachmadiev
André Degen
& Jürgen Smit

voor de indeling, tijdsschema en andere gevens (zoals bio's) omtrent dit mooie festival verwijs ik u naar : http://www.onbederflijkvers.nl/
---

Beachy head - ik had de laatste bus genomen - vandaag in ieder geval geen weg terug - zo sneed ik vannacht een zeehond open - & spoelden jouw woorden aan met eb

---

enkele leestips:
robert crumb maakt stripversie van de bijbel
de vijf favoriete boeken van Hans Verhagen

---

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Jur,

van harte, alweer he!
Ik had zo graag naast je gestaan, maar ik zal aan je denken in Barcelona .-)

Frouke

Jürgen Smit zei

Hoi Frouke

wat niet is komt - zo ben ik
nog nooit in Barcelona geweest -

veel plezier aldaar

groetjes Jur

Anoniem zei

mijn eerdere reactie is misschien niet doorgekomen; mijn boekomslag-ontwerp van Jan Arends'Smeer leidde me tot deze site.
Als je de filmpjes van YouTube op volledige breedte wil zien moet je de width: ....px instelling vergroten. mvg peterthijs.nl

Jürgen Smit zei

thanks voor je reactie Peter
ja geheel vergeten je even terug te melden dat ik je vorige bericht gelezen heb - waarvoor nog mijn dank - het is me op het moment net iets teveel werk om alle filmpje bij te werken - maar nieuwe filmpjes stel ik bij tot 400 en dan past het precies - de oudere volgend mogelijk nog - dus nogmaals dan voor de tip

groet Jürgen