maandag 21 december 2009

dagnotities 21 december 2009

14.16 - "je kunt maar beter gaan als er nog niets aan de hand is" F.Starik in : iets met boeken

---

kunst

ik kom werkelijk
niet veel verder

dan een zadel
& een stuur

maar eerlijk
is eerlijk

ze hangen wel mooi recht

---

14.45 - zojuist mijn geduld weer eens op de proef gesteld met het openen van een vuilniszak - althans met een poging daartoe. Wrijven zei moeder altijd - dat werkt het beste - maar ik vrees dat ik de diepvrieskip nog eerder op kamertemperatuur heb
15.45 - aangezien ik meer vertrouwen heb in de batterijen van Martijn dan in het openbaar vervoer volg ik de poezieslag te festina vanavond maar beter vanachter mijn computer - hier live te volgen - natuurlijk valt er vanavond geen vlokje en blijken de wegen kurkdroog - maar de weergoden verzoeken gaat me net iets te ver - waarvan akte
17.47 - klaarblijkelijk ga ik toch - niets zo veranderlijk
01.45 - och was ik maar ... maar verder altijd gezellig daar in de Jordaan

Geen opmerkingen: