maandag 20 oktober 2014

d(b)n 20 X 2014

 
***
 

Wanneer ik op een markt een doos met oude foto's en ansichtkaarten tegenkom moet ik er altijd even in neuzen - je weet immers maar nooit. Zo vond ik vorige week onder andere bovenstaande foto uit een vooroorlogse schiettent.

***

vanaf vandaag promoveer // degradeer ik deze webstek officieel tot aantekeningenboekje, notitieblok – een chaotische doch chronologische weergave van wat me bezighoudt, wat ik lees, wat ik door de dag heen aan zwervende papiertjes heb toevertrouwd etc, etc.

denk aan de omgevallen boekenkast van van straten, aan eendagsvliegen van komrij – kortom aan teksten die enkel interessant zijn indien de schrijver ervan zich reeds bewezen heeft

met andere woorden is dit streven dus volkomen nutteloos - welcome to your comfort zone

Geen opmerkingen: