zaterdag 15 november 2014

d(b)n 15 XI 2014

***





Stond vanavond als onderdeel van de Vorlesebuhne in een uitverkochte houtzaagmolen met teksten die in de verte wel iets van proza weghadden, zoals :

Lieve buurman, dat we met rode besjes op het schilderij in uw woonkamer hebben geschoten, u weet wel, dat landschapje boven de bank, met die boom & die pissende koe, had niets met smaak te maken.

Maar bovenal kennis genomen van nieuw  werk van collegae  A.L.Snijders (die over één van mijn helden: George Mallory  verhaalde & een boek ter sprake bracht dat ik nog geen drie weken geleden heb zitten lezen) Midas Dekkers, (wiens Eskimo ik even leende om mijn honden te voeren) Sylvia Hubers (met een zeer vermakelijke monoloog over een stilte retraite) & Eva Meijer (die vanavond voor de gelegenheid haar intrede had genomen in het lichaam van Bernhard Christiansen). Dit alles onder muzikale begeleiding van meneer van Dalen.

Een mooie avond.
 
***

op weg naar het station

"Ik volg nu jou hoor"
"O dan moeten we de andere kant op"

***

Geen opmerkingen: